vroeg begreep, is een

Фантастический роман Стивена Кинга (под псевдонимом Ричард Бахман).
caicai2017

vroeg begreep, is een

Сообщение caicai2017 » 16 янв 2018, 05:12

McDowell maakte de lange reis naar de fabrieksfaciliteiten, maar ontving slecht nieuws. "Ze zeiden dat het te groot was om te lassen," zegt hij. "Het zou te veel kracht vergen en ofwel de stof smelten ofwel niet Nike Air Max 90 Womens binden." McDowell stelde in plaats van het op te geven drie afzonderlijke Nike Air Max 90 Mens Navy lassen voor. Ze probeerden het en het werkte meteen. "Dat was een grote overwinning", zegt Nike Roshe Run Damen hij.
Hoewel de schoen vanuit het oogpunt van productie mogelijk bleek, had deze toch zijn cruciale co-sign voor de detailhandel nodig. Na vergaderingen die McDowell bijwoonde naast de toekomstige president en CEO van NIKE, Mark Parker, stelde een executive van Foot Locker een ongebruikelijk Nike Air Max Classic BW Femme experiment in marktonderzoek voor: leg de schoen op een plank in de winkel rechts Nike Air Max Command Womens wanneer de school uitkomt en kijk wat er gebeurt.
"Vijf of tien minuten later waren er tien kinderen die stroomden naar de schoen en vroegen:" Wat is dit? Hoe krijg ik het? '' Herinnert McDowell zich. "De medewerkers keken rond alsof," Ik heb dat ding nooit eerder gezien, ik weet niet hoeveel het kost, ik www.royerimprimeur.fr weet niet waar het vandaan kwam. "Terwijl de kinderen rondrenden als:" Nike Air Max 90 Damen Pink Ik wil om dit ding te kopen. "Ze waren bijna uitzinnig. Ik straalde. "
Van daaruit is Nike Air Max 90 Damen Blumen de schoen gelanceerd tot bijna onmiddellijk internationale aantrekkingskracht. En hoewel McDowell het vroeg begreep, is een voorbeeld van toewijding aan het silhouet de kern van het hoofd. "Ik zag iemand die zijn hele voet getatoe?erd had in het patroon van de Tuned Air. De onderkant van hun voet Nike Air Max 1 Femme Noir heeft de buitenzool, "zegt hij." De strepen en Swoosh aan de zijkanten, zwart Nike Air Max 2017 Damen helemaal achteraan met het Tn-logo op de achterkant. Het is wild. "In de twee decennia sinds de Nike Air Max Plus hit planken, de fandom McDowell beschrijft heeft pieken en dalen getroffen. Het silhouet blijft een cultfavoriet in New York - van tijd tot tijd opborrelen in de mainstream. In Parijs en Londen is het een nietje. And Down Under, Melbourne en Sydney profiteren van Nike Air Max 2017 Femme een gestage stroom van regionale exclusieve kleurstellingen.

Ondanks zijn openlijke Nike Air Presto Damen technische karakter heeft de schoen voor Tn-fans slechts een simpele connotatie: klassiek.

Вернуться в «Бегущий человек»