Jaledes som den st?

Фантастический роман Стивена Кинга (под псевдонимом Ричард Бахман).
caicai2017

Jaledes som den st?

Сообщение caicai2017 » 09 янв 2018, 03:02

Det var 2005, jag var 11 n?r jag gjorde en dubbel crossover i vuxna storlekar vilket innebar ett betydande prishopp. Min muva Adidas ZX Flux Womens tog mig till Finishline f?r att f? ett par sneakers f?r baskets?songen. Jag best?mde mig f?r Kobe Bryant PE (spelare exklusiv) av Nike Huarache 2k5. De var alla svarta med den vita swooshen, hade "Kobe" pr?glade p? tungan. Jag visste att jag skulle f? skopor det ?ret. Skon fick mig att k?nna att jag kunde Nike Air Force 1 Femme f? po?ng p? n?gon. Jag var i spegeln och visade min skytteform bara f?r att f?rest?lla mig k?nsla som Kobe p? domstolen. Vi kommer till registret, och kass?ren sa, "Din totala idag ?r 137,80 dollar." Min muva tittade p? mig som om jag hade fyra huvuden. Vi gick in i k?pcentret korridoren efter kass?ren f?rklarade Nike Air Max 90 Donne Nero att en 7,5 ?r en mans storlek och efter en r?ttvis del av ?vertalning fick jag sneakersna. Jag fick inte mycket annat resten Nike Air Max 90 Herren Braun av ?ret. Jag har skopor ocks?. Du kan bara inte b?ra ett par sneakers s?h?r och inte f? skopor. Nike Air Presto Womens Dessa dagar men "vibbar" har ersatt substans s? alla har de finaste sneakersna och det ?r mer socialt acceptabelt att ha panache men ingen dragkedja fr?n mellantonen. Jag spelade bra i Kobe, min f?rsta herrs storlek sko. Men vad som tycktes vara ?ver natten gick jag ifr?n en sju och en halv till en nio.

Ett ?Nike Air Max 1 Damen r senare hittade jag ett s?krare och snyggt s?tt att betala med h?nsyn till basketpionj?rer. ?r 1991 rekryterades Chris Webber, Jalen Rose, Juwan Howard, Ray Jackson och Jimmy King f?r att spela p? University of Michigan och betraktades som den st?rsta rekryterings klassen n?gonsin sammansatt. De blev de d?liga Nike Air Max 95 Femme pojkarna p? college basket f?r att vara ung, svart, bra och sj?lvs?ker. Hur v?gar svarta m?nniskor erk?nna sin talang. Hur v?gar svarta m?nniskor uttrycka sig unapologetiskt, sportiga svarta strumpor och sneakers, l?nga Adidas ZX Flux Femmeshorts, skalliga huvuden och tatueringar, avvikande fr?n normen f?r snabba shorts och geriatriska skor. Hur v?gar Nike Air Max TN Mujer en grupp killar inleda en ny era av sj?lvuttryck som ?verf?rdes till NBA. Vid den tiden blev de lambasted f?r att vara sj?lva. Nu ?r den stil som de startade standarden. De var motsatsen till kakskytten, Nike Air Max 2017 Femme "respektabla" svarta Asics Gel Lyte 5 Femme killar p? Duke, och Jalen Rose gjorde inga beklagar om att vara outspoken.

Вернуться в «Бегущий человек»